آیا گیاه درمان بهبود GFR 26 با نفریت گلومرولی

جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

آیا گیاه درمان بهبود GFR 26 با نفریت گلومرولی

همانطور که در افراد مبتلا به نفریت گلومرولی (کوتاه مدت نفریت)، میزان فیلتراسیون گلومرولی آنها کاهش می یابد و پروتئینوری نیز ظاهر می شود. بدون موثر، پروتئینوری به راحتی عود می کند. آیا گیاه درمان GFR 26 را افزایش می دهد و protienuria را در نفریت گلومرولی دفع می کند؟

به طور بالقوه، GFR 26 بدین معنی است که وضعیت بیمار در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی و گلومرولی ها به شدت آسیب دیده است. اگر به موقع و موثر درمان نشود، گلومرولی که ناشی از تخلیه سموم و ضایعات خون است، به درستی عمل نمی کند.

درمان گیاهی چینی برای هزاران سال استفاده شده است و ثابت شده است که بسیار طبیعی و موثر است. بر اساس طب سنتی چینی، نفرولوژی بیمارستان پکن Tongshantang TCM یک مجموعه از درمان های طبیعی را برای کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و حذف ناخالصی کلیه ها، پا و پوست ایجاد می کند.

درمان با سم زدایی (درمان سم زدایی) یک اصطلاح عمومی از این درمان ها است که شامل ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، درمان بخار، درمان طب سوزنی و غیره است. به عنوان اصطلاح، هدف آنها حذف زباله ها از بدن است که مانع از گلومرول ها از آسیب بیشتر و افزایش کارایی دارو می شود. تا زمانی که جریان خون روانی باشد، کلیه شما می تواند به اندازه کافی اکسیژن و خون برای بهبود خود و بهبود عملکرد کلیه دریافت کند. شکی نیست که GFR می تواند افزایش یابد و پروتئینوری می تواند به طور طبیعی و بدون هیچ عارضه ای از بین رفته باشد.

پس از پاک کردن خون آلوده، مهم نیست که چه نوع داروئی را مصرف می کنید، این کار خواهد کرد. برعکس، در محیط خون کثیف، زباله های خون اثر عصبی داروها را برطرف می کند. برای محافظت از کلیه مضر است.

درمان گیاهی چینی واقعا موثر و بدون عوارض جانبی به بیماران است. اگر در مورد آن برای پروتیئنوریس کنجکاو هستید و GFR را کم کنید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را به صورت رایگان ارسال کنید و یا آنلاین دکتر را برای راهنمایی رایگان کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5984.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا گیاه درمان بهبود GFR 26 با نفریت گلومرولی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.